کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۲۶۸۴۹
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
اختتامیه پویش
اختتامیه پویش نان و مهر با توزیع ۶۰ هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه مناطق محروم در مشهد و استان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم گرامیداشت مقام معلم و اختتامیه پویش نان و مهر از سوی بنیاد نیکوکاری مردمی عماد، امروز با حضور دانش آموزان افغانستانی در موسسه آموزشی توحید در مشهد با حضور مسئولان استانی و خیران و نیکوکاران برگزار شد.

اختتامیه پویش

دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری مردمی عماد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امسال ششمین سال پویش "نان و مهر" با هدف اطعام و اکرام دانش آموزان مناطق محروم خراسان رضوی با شروع سال تحصیلی آغاز و امروز اختتامیه آن برگزار شد.  

سعید کاظمی در خصوص اجرای این پویش بیان کرد: امسال با کمک خیرین توانستیم ۶۰ هزار صبحانه گرم در بیش از ۲۲۰ مدرسه توزیع کنیم.  

کاظمی با بیان این مطلب که امسال تلاش کردیم حوزه خدمتی خود را در سطح استان افزایش دهیم، افزود: این پویش علاوه بر اینکه در نواحی آموزشی ۱ و ۵ و ۴ و تبادکان آموزش و پرورش اجرا شد، بخش رضویه و شهرستان‌های سرخس، تربت حیدریه، تربت جام، کاشمر، بردسکن و نیشابور را نیز تحت پوشش قرار دادیم.  

وی ادامه داد: علاوه بر صبحانه گرم، زنگ میوه و شیر را هم در برنامه خود داشتیم و به همان تعداد صبحانه گرم، این مواد خوراکی هم به دانش آموزان تعلق گرفت.  

کاظمی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که امسال در پویش "نان و مهر" انجام دادیم حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل مهاجر و اتباع افغانستانی است که با کمک بهزیستی و معاونت دادستانی استان، خانم عابدین زاده، توانستیم برای کودکان اقدامات موثری انجام دهیم و شرایط ادامه تحصیل را برای آنها فراهم کنیم.  

وی اذعان کرد: در آغاز سال تحصیلی هزینه‌هایی مانند ثبت نام در مدرسه، لوازم التحریر و... را تقبل کردیم و توانستیم ۱۷۰ نفر از کودکان کار و بازمانده از تحصیل را به روند آموزشی برگردانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بخشی از این مراسم با اشاره به همکاری و حمایت آموزش و پرورش از تحصیل دانش آموزان اتباع خارجی گفت: اگر بین ملت‌ها همکاری باشد دشمن عصبانی می‌شود و به ملت‌های مظلوم می‌تازد.  

سیدامیر شوشتری افزود: همدلی ملت‌ها با یکدیگر باعث توجه الطاف الهی می‌شود همانطور که خدا در قرآن فرموده است دست خدا با جماعت است.  

شوشتری بیان کرد: امنیت در کشور و محل زندگی هر فردی بسیار مهم است و اگر نباشد توان پیشرفت هم نخواهد بود؛ لذا باید قدردان کسانی باشیم که مایه آرامش و امنیت ما را فراهم می‌کنند.  

وی تصریح کرد: هر نوع پیشرفتی که برای ایران باشد برای کشور‌های همسایه و افغانستان هم همان مسیر پیشرفت هموار می‌شود و امیدوارم این همدلی‌ها ادامه یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->